środa, 15 kwietnia 2015

AA OCEANIC Long4lashes przed i po opinia

Odżywka Long4Lashes wywołała burzę w internecie, pojawiło się wiele opinii zwłaszcza tych pochlebnych.
Zaciekawiło mnie to na tyle, że ją kupiłam, sceptycznie, bo niestety wypróbowałam wiele odżywek i żadna nie zrobiła efektu WOW.
Z tą jest inaczej.
Jestem oczarowana, bo po 2 tygodniach moje rzęsy zaczęły pięknie się podkręcać, a z tym miałam problem.
Nie są jakieś strasznie krótkie, ale za to sa proste jak drut i każdy możliwy tusz daje ten efekt na chwilę, po całym dniu rzęsy oczywiście nie są tak wspaniale podkręcone.
Zatem zaczynamy, opowiem Wam conieco o tym cudzie :)


 Odżywkę dostajemy w małej flaszece z aplikatorem a'la liner, wygodne, poręczne, eleganckie opakowanie!




Aplikacja jest naprawdę łatwa, ale tutaj zaczęły się u mnie schodki...
Pierwsze 2 tygodnie oczy mnie piekły, a poranki hmmm...wyglądałam jak wampir bez stylizacji, ale dałam jej szanse, bo czytałam, że wiele kobiet ma z tym problem, na szczęście po 3 tyg przeszło i teraz nie odczuwam stutków stosowania :)

 Tak wyglądały moje rzęsy na początku kuracji.

 Jak widzicie rzęsy są bardzo proste i ciężko je ładnie podkreślić.
Tak wyglądają po 3 miesiącach. Pierwsze 2 mniesiące stosowałam codziennie, trzeci miesiąc już co kilka dni, ponieważ osiągnęłam zamierzony efekt :)
Tutaj widać poniekąd efekt, reszta twarzy jej bez makijażu, zdjęcie robione na szybko :)
Tak prezentują się w pełnej krasie :)


Podsumowanie:
-rzęsy stają się ciemniejsze i dłuższe
-są nawilżone i łatwo się wyczesują, jednak muszę używać tuszu ze sztywną szczoteczką, ponieważ są tak długie, że łatwo przerysować,
-jedna warstwa tuszu i proooszę!
- jedyny minus to pieczenie na początku i zaczerwienie wokół oczu.
-cena 49zł na aptekagemini.pl
Niestety w drogeriach blisko 70zł



Jak Wam się podoba efekt?
Stosujecie? Macie zamiar?


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będe podtrzymywać kurację :D

      Usuń
  2. Efekt jest aż niewiarygodny! Rzęsy musiały stać się bardziej elastyczne dzięki temu produktowi, że się tak poddały wykręceniu:) Ja wczoraj zaczęłam kurację serum i odzywką Bandi - chciałabym również osiągnąć taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tym jestem zachwycona, bo jedno pociągnięcie tuszem i są jak po zalotce, ale wiem, że działa tak u wielu dziewczyn, także mam nadzieję, że efekt u Ciebie będzie równie zadowalający, bo swoje już masz śliczne ;)

      Usuń
  3. właśnie to zaczerwienienie wokół oczu mnie wkurza... niektóre odżywki mi to robią, chociaż nic nie piecze :/ mimo to boję się ale efekt bajeczny, Kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się przeżyć, nie jest to zbyt komfortowe uczucie, ale uodparnisz się szybko, a efekt warty poświęceń :D :*

      Usuń
  4. fajne efekty, kusi mnie ta odżywka, ale boję się zaryzykować, bo w sumie jestem zadowolona z moich rzęs, a boje oczy są bardzo wrażliwe i boję się, że tylko sobie dziadostwa narobię taką odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee nie sądzę, też mam właśnie Wrażliwe, skąd reakcja, ale noszę soczewki i było ok, tylko wieczorem to pieczenie, ale warta poświęceń :) :*

      Usuń
  5. Super efekt, ja uzywam Charmlash i super jest, bez pieczenia na szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, nie znam :D zabieram się za lekturę :D

      Usuń
  6. Też ją mam :D kupilam na promocji w Super Pharm za 54.99 zł :) Obserwuje bloga zapraszam też do mnie http://MakeupBlueYellowEyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, super! Dobrze wiedzieć, że coś takiego działa! Ja mam rzęsy długie, ale jasne i cienkie, rzadkie, a do tego wyginające się w różne strony. Może wypróbuję... :D

    OdpowiedzUsuń