piątek, 30 maja 2014

Nowy początek :-)

Witam Was bardzo serdecznie!
Na pewno grono czytelników, czy obserwatorów póki co będzie znikome, ale mam nadzieję, że wraz z upływem czasu przyciągniemy wzrok niejednego czytelnika...
Nadal myślę nad publikowaną treścią, aczkolwiek na pewno pojawi się tutaj sporo nowinek, recenzji i produktów godnych polecenia spod mojego oka...Głównym zaś tematem chciałabym, żeby były makijaże... :-)
Nie wiem na ile uda mi się realizacja mojego postanowienia i cała administracja tegoż bloga, ponieważ posiadam cudownego, ale niezwykle absorbującego Skarba 11 miesięcy, zwanego Błażej :-)

Wiele z Was zapewne od razu pomyśli, że w takim razie powienien tutaj pojawić się Blog parentingowy, ale ja chcę połączyć to wszystko w całość, bo to co kochamy, najpiękniej uzewnętrznia Naszą duszę i pozwala Nam na budowanie i oddawanie emocji tak ważnych w sztuce makijażu, ale i życiu codziennym!

Enjoy! :-)






3 komentarze:

  1. Witaj Kozak!!!! :) Będę Cię odwiedzać,chociaż pewnie nie za często :) buzaiki od Żabola :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Kozaczku ;-)

    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochane! Dobrze Was "widzieć" :*

    OdpowiedzUsuń