piątek, 30 maja 2014

Smoky eyes przełamany kolorową kreską~

~Postanowiłam od razu na gorąco dodać pierwszy wpis z mocnym makijażem oczu.
Uważam, że oczy to zwierciadło duszy i mocny akcent jest jak najbardziej wskazany przy jakiejś imprezie...
Ja rzadko decyduję się na smoky w tradycyjnym wykonaniu, ponieważ moja ziemista cera i spore podkowy pod oczami nieładnie komponują się w takiej kolorystyce i trzeba uważnie dobierać takie rozwiązania przy takim typie urody jak u mnie :)

Opiszę po krótce schemat makijażu, następnym razem mam nadzieję, że uda wykonac mi się krok po kroku w zdjęciach, łatwiej będzie samouczkom, czy tez komuś komu spodoba się takie rozwiązanie :)
  • Przytowujemy cerę bazą- ja używam rozświetlającej najczęściej, ponieważ mam suchą i ziemistą cerę.
  • Korektor pod oczy, wokół ust i nosa rozświetlająco.
  • Podkład- zazwyczaj mieszam kryjący z rozświetlającym.
  • Baza pod cienie.
  • Cień bazowy na całą ruchomą powiekę, cienie kolejno mnóstwo wartw cieniując oko, najciemniejszym i robimy stopniowe przejścia.
  • Sporo jasnego w celu rozświetlenia kącika oka.
  • Mocna kreska na górze- na dole na ciemną kredką tuż przy linii rzęs polecam coś z kolorkiem- bardzo modnym w tym sezonie lazur :)
  • Obowiązkowo brązowym cieniem, ewentualnie w moim wypadku woskiem i cieniem do brwi modelujemy brwi.
  • Rzęsy mocno tuszujemy i nakładamy brązer i rozświetlacz na policzki i opcjonalnie usta w celu powiększenia przed blyszczykiem :)

    Efekt jak na zdjęciu poniżej, zabawa aparatem- próbuję znaleźć fajne funkcje :)

Brwi wyglądają niestety fatalnie, zajmuję się Nimi już tyle czasu i niestety pozostawiają wiele do życzenia!


 Mam nadzieję, że chociaż ktoś zaglądnie i da znać jak mu się podoba :)

4 komentarze:

  1. jakich cieni konkretnie użyłaś? te złamane szarości bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jutro popatrzę i jak znajdę, które to na pewno napiszę!
      Kolejna z maybellinek! Jak Was dobrze czytać! :*

      Usuń
  2. podbijam pytanie, co to za cienie?? Co do brwi, dziewczyno - są zajebiste!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie z paletki Sleek, uwielbiam każdą jedną paletkę...
    Ale zdjęcie wrzucę Wam jeszcze, bo nie pamiętam teraz...
    A drugi z mini paletki Sephora.
    Zdjęcie w innym makijażu na pewno się znajdzie :-)

    Żałuję, że nie zrobiłam zdj od razu, bo nie pamiętam dokładnie który to a jest ich masa... :/

    OdpowiedzUsuń