wtorek, 24 czerwca 2014

Makijaż dla niebieskich oczu i ciemnych włosów na co dzień :-)


Witam Was kolejnym wpisem z makijażem codziennym :-)

Odwiedziła mnie koleżanka zawsze chętna i otwarta na moje propozycję, na codzień jej makijaż jest subtelny i delikatny podkreślający nie maskujący urodę. :-)

Starałam się użyć dwóch- trzech cieni można użyć dwóch i wymiksować te dwa w przejściu, jeśli mamy tylko dwa.

Same zobaczcie i oceńcie...





Zależało mi na subtelnym efekcie, dziewczęcej cerze i podkreśleniu oka bez zbędnych zdobień :)



Usta pokryte są MASEŁKIEM z Bielendy



Górną powiekę pokryłam bazą pod cienie,
nastepnie cień jasny od kącika wewnetrzego przeciągniety na całą ruchomą powiekę,
ciemniejszy zaś od zewnątrz do środka,
pod łukiem brwiowym białą kredkę roztrałam, na dolną powiekę pomalowałam złotą kredkę MAYBELLINE,
na gorze zaznaczyłam tradycyjnie czarną kreseczkę, natomiast dla totalnych amatorów polecam na poczatek bez kreseczki,
tuszujemy rzęsy, ewentualnie linię wodną możemy a nawet powinnyśmy zaakcentować beżową kreskę, żeby rozświetlić spojrzenie...

buzię wykonturowałam delikatnie matowym broznerem, natomiast róż nałozyłam delikatnie kolistymi ruchami na policzki




Brwi robiłam henną jakiś tydzień temu,
teraz delikatnie uzupełniłam "braki" paletką do brwi CATRICE








Kosmetyki jakie użyłam:


FIXING POWDER ARTDECO - utrwalacz makijażu
BAza rozświetlająca Essence dałam tylko delikatnie na kości policzkowe
Podkład LUMI MAGIQUE L'oreaL

Kredka CATRICE biała pod łuk brwiowy
Tusz ROCKET Maybelline
Korektor pod oczy AGE DEYING REVLON
BAZA POD CIENIE VIRTUAL

PALETKA SLLEK
1 i 2 i w przejściach pomieszany,
natomiast SEPHORY użyłam cienia nr 3 delikatnie nałożyłam, ale nie jest konieczny, natomiast ładniej wygląda to na zdjęciach :-)

Kreskę zrobiłam moim ulubionym linerem Maybelline- polecam serdecznie dla amatorów i tych bardziej zaawansowanych :-)






I Jak Wam się podoba makijaż?
Buziaczki Kozaczek! <3


P.s. Zapraszam do zalajkowania profilu salonu kosmetycznego koleżanki :-)
KILKIAMY LUBIMY I ODWIEDZAMY! :-)


3 komentarze:

  1. Jejku, jaki masz piękny kolor oczu !!!
    Bardzo ładny makijaż :) Lubię takie spokojne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż i piękna modelka ! :)

    Obserwuje i zapraszam do nas :) http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń