wtorek, 1 lipca 2014

Rozświetlający makijaż zmęczonej twarzy ;-) Podwójna kreska, cukierkowy make-up




Która z Was nie czuje się zmęczona chociaż czasami i ma ochotę ukryć tego wszystkiego pod warstwą makijażu?
Ano, pewnie co druga z Nas...

Ja czuję się zmęczona ostatnio 24/7, niestety czasami wypada wyglądać jak człowiek i podjąć wyznwanie wyjścia do ludzi... ;-)

Wg mnie najłatwiej ukryć pod kolorami zmęczenie oczu...
Róże to idealny kolor!
Dzisiaj postawiłam na rozświetlenie, powiększenie oka i mocny akcent rozświetlacza na policzach :-)

Nie wiem na ile podobny, ale po wykonaiu skojarzył mi się z makijażami modelek Victorii Secret ;-)
Natomiast ja dosyć podobny wieki temu podejrzałam w programie Kubusia Wojewódzkiego u Oli Hamkało.
Ma ona dość odmienną urodę od mojej, ale o dziwo fajnie wygląda i u mnie...
Same zobaczcie!!!





`Paletki cieni, które użyłam do makijażu


Polecam sklepKLIK Minti SHOP, znalazłam kosmetyki z Natury i kilka innych bardzo pilnie poszukiwanych na mojej liście kosmetycznej, polecam :-)


CATRICE CAMOFLAGE również z MINTI SHOP, zasłuzy prawdopodobnie na odrębny wpis :-)


Kolejny wychwalalny hit W7, nie wierzyłam, wydawał mi się niezmiernie pstrokaty a okazał się kosmetykiem bardzo fajnym zwłaszcza patrząc przez pryzmat cenowy! ;-)




`USTA również z odrobiną różu i dodatku bezbarwnego połyskującego błyszczyka L;oreal







  • Twarz pokryłam Revlon Photoready, natomioast problematyczną strefę plus podkówki pod oczami kamuflażem CATRICE
  • Brwi podkreśliłam woskiem i ułożyłam
  • Cienie dzisiaj bez większego szaleństwa- większość laików bez problemu poradzi sobie z takim mejkapikiem, wymixowałam róże Sleeka i "dołożyłam" do essence, ponieważ wydawało mi się mało wyraziście, jednak najważniejszym elementem jest pomalowanie beżowym/cielistym KAJALEM linii wodnej i narysowanie białej kreski na górnej powiece, żeby lekko nadać wyrazistości spojrzeniu namalowałam cieniutką delikatną kreskę czarną, wytuszowałam rzęsy
  • Kości policzkowe zaznaczyłam rozświetlaczem W7
  • Na usta nałożyłam różowy błyszczyk H&M bardzo bardzo subtelnie, na środek w celu "uwypuklenia" ust dodałam bezbarwny 


Makijaż wygląda wg mnie dziewczęco, lekko i cukierkowo, w sam raz również na randkę, także mam nadzieję, że podchywcicie mój makijaż i zastosujecie u siebie :-)


Mała metamorfoza na koniec, jak Wam się podobają zdjęcia przed i po?? 




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, taki lekki ;)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, efekt jest naprawde niesamowity, wygladasz przepieknie. zawsze wydawalo mi sie, ze swietlistosci uwydatniaja zmarszczki i zmeczenie, a tu prosze!
    musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie :) zrobiłabyś recenzje tego podkładu photoready z Revlonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, na czasie postaram się zrobić recenzję :)

      Usuń
    2. dziękuję ! :) od dawna mam na niego ochotę :)

      Usuń