niedziela, 6 lipca 2014

Rozdanie kosmetyczne!

Kochane mam kilka kosmetyków specjalnie dla Was.
Olejek z drzewa herbacianego, maseczka peel off i kultowy peeling Perfecta, 4 lakiery, tusz Eveline, liner ASTOR, KAJAL Saffron, paletka Rimmela.
Wszystkie kosmetyki są nowiutkie :-)
Konkurs posiada następujące zasady!

  1. Udostępniamy na facebooku publicznie. klik
  2. Obserwujemy bloga! (zgłoszenie do losowania jest podwajany)
    Na blogu w komentarzu pod wpisem z "Rozdanie kosmetyczne"- wpisujemy pod jakim nickiem obserwujemy bloga i dodajemy do obserwowanych- wówczas Wasze szanse do wygranej są podwójne.
     3.   Lajkujemy fanpage RajKozaczka :-) FANPAGE KLIK

  • Rozdanie trwa od 06-07-2014- 15-07-2014r.
  • Opłatę za wysyłkę ponosi organizator, czyli Ja ;-)
  • Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.


Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową, wyniki ogłoszę do 3 dni od zakończenia rozdania.
Po ogłoszeniu wyników czekam na odpowiedź 3 dni. Daję sobie 7 dni na wysłanie paczki, choć z pewnością nastąpi to szybciej. Wysyłka tylko na terenie Polski.

Zapraszam i powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Pernak Marta
    Udostępniłam na FB jako: Marta Pernak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam, obserwuję i udostępniam :D Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Udostępniłam FB i lubię jako Viola Siwiec
    Obserwuję jako Viola Siwiec

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję blog jako: Pink Lipstick
    Na FB lubię i udostępniłam jako: Agata Ce

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje i udostepniam jako Karolina Czarnecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Warunki spelnione -obserwuję, lubię i udostępniłam jako mariola mazur

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń