sobota, 12 lipca 2014

Letni makijaż - jagodowe lato ze srebrną kreską INGLOT

Witam Was kolejnym różem idealnym do letniej opalenizny!
Odwiedziłam niedawno INGLOTa i oczywiście musiałam coś kupić. Skusiły mnie 4 cienie, pierwszy makijaż z subtelnym połączeniem różowych odcieni- fiolet roztarty zmienia barwę i staję się bardziej różem na powiece, przypomina mi rozgniecioną jagodę :-)
Do tego użyłam linera INGLOT.




Dodaj napis



Jak widać na zdjęciach widać różny efekt ze względu na natężenie światła i ustawienia aparatu.

Dodaj napis


1- Powiekę całą pokryłam tym cieniem aż do załamania.
2- Cień w odcieni jagodowym nałożyłam w załamaniu i wymodelowałam NIm oko.
3- Kreskę zrobiłam linerem
4- wytuszowałam rzęsy

Na ustach mam błyszczyk NYX


Jak widać makijaż jest bardzo prosty i szybki.
Kolejny raz pokazuję makijaż w różach, ale jakoś ostatnio często się tak często składa.


Buziaki Kozaczek! :)

9 komentarzy:

  1. Piękny ten make-up, taki wakacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż! Ja bym jeszcze troszeczkę rozświetliła
    niektóre zdjęcia i było by idealnie :)

    Obserwuje, pozdrawiam i dziękuje za wizytę na moim blogu :)

    http://sztukapielegnacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowo wakacyjny make up, bardzo fajne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż śliczny. Strasznie podoba mi się ten błyszczyk :*
    Zapraszam do mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Letni i rozświetlający twarz makijaż:) błyszczyk wpadł mi w oko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny makijaż, może go wykorzystam bo ostatnio mam fazę na kolorki ;)

    http://from-fashion-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :) super pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń