czwartek, 17 lipca 2014

Neonowy makijaż INGLOT pomarańczowo żółty makijaż` zachód słońca





Witam!!!

Tym razem "przychodzę" do Was z makijażem dość nietypowym, bo dość mocno kolorowym, ja się w Nim zakochałam i śmiało mogę powiedzieć, że przypominał mi zachód słońca na oczach...
Początkowo miałam prostować włosy, ale ten "artystyczny" nieład pasował mi do tego makijażu.

Ja byłam Nim zachwycona, na żywo był jeszcze ładniejszy, drobinki mieniły się niesamowicie i oko wyglądało świetnie!!!
Jak widzicie zdjęć zrobiłam mnóstwo :-)








Tym razem zaczęłam na opak :)
Załamanie zaznaczyłam matowym cieniem i przygotowałam 2 "suche" pędzle do rozcierania granic.
Natomiast kolory aplikowałam HAKURO pędzlem nadałam kolor żeby ładnie przylegał i rozcierałam.
Kreska w linii wodnej została roztarta aplikatorem do cieni, a na dolną powiekę dodałam pigmentu NYX.
Mam dwa yellow gold i nude, są bardzo ładne i świetnie rozświetlają spojrzenie.
Po wytuszowaniu rzęs dodałam kilka kępek ARDELL.




Twarz mocno odbija światło, przez spore rozświetlenie na Niej jakie jej zafundowałam.
Wyglądała naprawdę zdrowo i świeżo, jak widzicie na zdjęciu użyłam sporo produktów, żeby jak kolwiek ładnie i względnie wyglądała na zdjęciach.


Tutaj lekko wygląda to za biało, ale sporo nakonturowałam buzię i jakoś tak niefortunnie odbiło się światło.

Niedoskonałości pokryłam korektorem/kamuflażem JANSSEN nr 1
Zoeva rozświetlacz na szczyty kości policzkowych
Cienie pod oczami REVLON AGE DEEYING
Photoready i Dermacol na wybrana partie twarzy



Moje maleństwa, którymi malowałamplus cień do brwi- standardowo
Bronzer W7 HONOLULU

Na ustach mam pomadkę MISSLYN odcień 625
Różowe nude, przepiękna!


I jak Wam się podoba mój makijaż? :)


14 komentarzy:

  1. coś pięknego! idealnie na wakacje :)
    w życiu bym nie pomyślała o żółci na oczach, a wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym żółtym robilam kilka razy kreskę. Wygląda super.
      Do ciemnych oczu tym bardziej! Pomarańczka do kazdego oczka tez super ☺

      Usuń
    2. nie wpędzaj mnie w depresję, dalabym wszystko za ciemne oczy. i chodziłabym non stop z żółcią na oczach. i w ogóle mam wrażenie, że jak ma się ciemne oczy, to jest się milion razy piękniejszym na starcie. i wszystko pasuje. i życie lepsze :P

      Usuń
    3. Coś masz podejście jak ja :)
      Kocham ciemne oczy <3

      Usuń
  2. piękny makijaż :) a co sądzisz o tym pędzelku od Hani, mam na myśli 04 do rozcierania cieni? zastanawiam się czy kupic jego czy Hakuro H79 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pędzle od Hani to strzał w 10. Ten czarny do blendowania to Hakuro z zestawu, ale koleżanka ma ten do rozcierania i jest twady, wlosie kłuje 😒 ogólnie jakościowo hakuro ostro straciło wg mnie. Te od Hani są tanie. Fajnie wykonane i solidne a blenduje się przyjemnie. Poświęcę im na pewno osobny wpis 😊

      Usuń
  3. Jaki cieplutki makijaż :) Śliczny :)
    Szkoda, że na mnie średnio pasują takie ciepłe kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zachód slonca! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow piekne kolry i Twoj cudowny kolor oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny - bardzo ładnie się komponuj z kolorem Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem intensywności koloru, wgląda przepięknie. dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń