czwartek, 31 lipca 2014

Real techniques miracle complexion sponge gąbeczka do podkładu, którą pokochałam :)

Witam po chwilowej przerwie, mam teraz zamieszanie stulecia, dlatego pojawi się kilka recenzji, tego co wypróbowałam :)

Moją największą nowością i miłością z akcesorii jest gąbeczka z Real techniques.
Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do Beauty blendera itd.
Pomyślałam sobie, że nie wydam prawie 100zł na gąbkę, bo po co, skoro mam pędzle do podkładu a na sobie zazwyczaj nakładam dłońmi.
Jednak robiąc zakupy na mintishop.pl, stwierdziłam, że 30zł to nie majątek i warto zobaczyć co każdy widzi w tym zwykłym kawałku gąbki?!
No i przyszła...



Ładnie zapakowana, delikatna w dotyku, no więc działamy!
No i tutaj szok...Jak ja mogłam wcześniej jej nie wypróbować?!

R E W E L A C J A!!!!


Nie mam porównania z Beauty blenedem i chyba mieć nie będę, bo za cenę tego jajka mam 3 takie gąbeczki, no i ja właściwie aplikuję tylko ściętą częścią, natomiast szpicka używam pod oczami.

Dla mnie to mega wygoda, bo:
+malując kilka przepieram ją i mogę od razu aplikować, bo nakładamy podkład na mokro.
+buzia staje się delikatna i ładnie nałożony, subtelnie na co dzień sprawia, że mamy ładnie nałożony podkład tworzący drugą skórę!
+piorę w szarym mydełku, albo szamponie HIPPA później szare mydło na koniec i zaraz mogę nakładać podkład
+skóra jest delikatna i równiutko pokryta
+nakłada się baaardzo szybko i dokładnie
+cena
+nie spija podkładu jak pędzel
+nie tworzy smug
+nie osadza się na brwiach i włoskach



- niestety niedopiera się po mocnych podkładach



Jest to produkt idealny!!!
Cena, jakość i natychmiast zakochałam się w Nim!
Jestem realistką i wiem, że wiele osób nie jest nastawiona pozytwynie do tego typu wynalazków, niczym ja, ale uwierzcie mi wszelkie flat topy, kocie języczki idą w zapomnienie przy tej gąbeczce!
Buzia wygląda rewelacyjnie.
Jeśli lubicie szybki efekt, a jesteście leniwcami, jest naprawdę warty uwagi, bardzo szybko się aplikuje i skutecznie.
Świetnie pokrywa twarz podkładem, korektorem, róż i bronzer również można nakładać, ja jednak wolę pędzle typowe do tego.
Porowata struktura bardzo przyjemna w dotyku po namoczeniu.
Serdecznie polecam :)

Buziaki! Kozaczek :)

2 komentarze:

  1. Ja nie wiem czemu , ale najlepiej nakłada mi się podkład paluchami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nakładam podkład palcami i tak mi wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń