czwartek, 24 lipca 2014

MIXA, Krem nawilżający 24h łagodzący 8%







Witam Was Kochane kolejną recenzją. :)

Mam kilka kremów do twarzy, ponieważ często moje kremy pomimo zapewnień producenta oprócz efektu zciągnietej buzi niczym mumia po kąpieli nie robią NIC!
Dlatego smaruję się Nimi z zasady pod makijaż a ciągle szukam czegoś "szałowego" na noc, żeby buzić się z kom fortowo nawilżoną buzią, ponieważ niestety mam strasznie problematyczną cerę.
Mnóstwo zanieczyszczeń i niedoskonałośći plus suchości 100tysięcy.
Skóra bez zdania racji potrafi mi się złuszczać.

Robiąc jakiś czas temu serię mikrodermabrazji u kosmetyczki chciałam kupić coś mega nawilżającego...
No i natknęłam się przy kupnie płynu o kąpieli dla syna...
patrzę fajnie wyglądający opis kremu?
Czemu nie?




Krem można aplikować jako maseczkę nakładając go w dużej ilości, omijając okolice twarzy.

Dla mnie okazał się bardzo fajnym kremikiem za dobrą cenę.
Około 20zł!

+super nawilża, moja skóra mam wrażenie jakby napiła się wody
+momentalna poprawa jędrności
+świetnie się nakłada i wchłania, nie roluje się
+nie lepi się
+cena
+dostępność- każdy ROSSMANN
+skóra szybko staje się miękka i delikatna
+przyspiesza gojenie się podrażnień
+bardzo wydajny

+/- brak SPF
+/- mam wrażenie, że lekko pomagał zapychać moje pory
+/- opakowanie średnio zachęcające, ale nie to jest najważniejsze

Polecam z przyjemnością ten kremik.
Świetnie nawilża i jest to jeden z nielicznych tego typu kosmetyków, które coś robią, a nie zachowują się bardzo typowo.
Szczerze? Jest to pierwszy krem zaraz po Normadermie Vichy, który skończył mi się a nie wyrzuciłam w połowie opakowania :)
W lato po długim smażeniu się na słoncu może okazać się przydatny!

Polecam, ściskam i całuję Kozaczek!





2 komentarze:

  1. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy. Miałam balsam i byłam bardzo zadowolona jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jeszcze płyn o kąpieli dla synka i też jest bardzo fajny, także pewnie jeszcze wybiorę się na ich stoisko na czasie :)

      Usuń