środa, 2 lipca 2014

Przydymione oko dla okularnic ;-)


Przyznam szczerze, że nie lubię takich makijażów u siebie.
Czuję się w Nich źle i doszukuję niedoskonałości.
Chyba na palacach u jednej ręki mogę policzyć, że miałam taki makijaż na wyjście.
Ten powstał z czystej ciekawości i chciałam zrobić coś fajnego...do tuniki, którą miałam na sobie ;-)

Ciężko jest zrobić fajne smoky dla okularnic, ten jednak wg mnie wygląda nieźle.
Kosmetyki, które użyłam niestety nie pojawią się, bo zapomniałam zrobić zdjęcia.






Filozofii w tym makijażu za wielkiej nie ma.
Jedynie ciekawym połączeniem były maty brązów z bordami.
Mocno brokatowe cienie wymieszałam w załamaniu powieki, żeby lekko pogłębić spojrzenie :-)


Kreska w linii wodnej to u mnie nie lada święto.









Sponsorem imprezy był niejaki Błażej S. :D
Najcudowniejsze ADHD pod Słońcem!
Tak, syn nie dał mi dopracować makijażu, mogę zwalić na Niego, natomiast dzięki Niemu równiż nie zdołałam udokumentować kosmetyków, które użyłam...
Za bardzo je lubi... ;-)


I jak podoba się taka wieczorowa wersja makijażowa?
Buziaki Kozaczek!






6 komentarzy:

  1. Fantastyczny makijaż !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś nie wyobrażałam sobie innego makijażu! teraz mam wrażenie, że wyglądam staro i smutno, ale przy większych wyjściach wciąż rzeczywiście funduję sobie mocne, ciemne, przydymione oko. bo fantastycznie wychodzi na zdjeciach :)

    użyłaś rewelacyjnych kolorów. z jakiejś paletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę coś lżejszego... Ale od święta, no i niektórym taki makijaż bardzo pasuję, mi mam wrażenie oprócz podreślenia oczu nie robi nic fajnego :D

      Co do kollorów użyłam paletki Sleek głównie ultra matts v2 731, mają przepiękne maty!
      I jedynie w załamaniu użyłam wypiekanego cienia NO NAME dostałam kilka od koleżanki, są cudowne!

      Usuń
  3. Właśnie jak się nosi okulary, to ten makijaż trochę inaczej trzeba robić. Mi on nie do końca wychodzi jakbym chciała. W ogóle nie za bardzo lubię siebie w okularach. Myślę, że takie soczewki https://www.twojesoczewki.com/marki/35-air-optix to byłoby dla mnie lepsze rozwiązanie. Tylko na początku musiałabym nauczyć się je zakładać.

    OdpowiedzUsuń