poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Limonkowo granatowy makijaż na modelce` letni look


Witam wszystkich!
Ostatnio sporą część mojego czasu pochłania praca nad makijażami na innych, dlatego też wykorzystałam okazję makijażu na bratowej i szybko cyknęłam zdjęcia!
Dwa cienie jakie użyłam są obłędne i cudownie wyglądają na oku!
Zauważyłam ogromny apetyt wśród kobiet teraz na jakże modny kolor na oku!
Świetnie, że jest tyle odważnych i nie boją się koloru, bo można cudownie podkreślić kolor oczu i urodę, trzeba tylko odpowiednio dobrać odcienie.
Moja modelka ma szaro niebieskie oczy, ale pigment na dolnej powiece nie stłumił koloru, jedynie fajnie podbił spojrzenie :)















Na całą ruchomą powiekę nałożyłam białą kredkę catrice,
pacynką nałożyłam limonkowy cień z INGLOTA,
kącik i załamanie podkreśliłam szarym cieniem SLEEK (4)
kreskę na górnej powiece zrobiłam matowym czarnym ze sleeka
w wewnętrzym kąciku nałożyłam biały z paletki BAD GIRL (1)
dolną powiekę podkreśliłam cieniem- niebieski, cuuudowny pigment KOBO

Rzęsy- kępki Ardell, od Long po short i przycięte, tak aby fajnie wyglądały :)


USTA, pozostały soute z lekką dozą podkładu, modelka nałożyła sobie na koniec pomadkę, ale zdjęcie zrobione bez użycia czegokolowiek, wg mnie wyglądają i tak fajnie w połączeniu z mocnym okiem!

Oto kolorek na górną powiekę, jest naprawdę śliczny, pierwszy raz go używałam :)

1- tego cienia użyłam do podkreślenia kącika wewnętrznego

Białej kredki użyłam do podbicia koloru zamiast bazy, nałożyłam ją na dermacol w baaardzo małej ilości

Buzię pokryłam DERMACOLEM, świetne mocne krycie, zaaplikowałam gąbeczką REAL TECHNIQUES
Strefę T opruszyłam pudrem transparentym KOBO
Kontury zaznaczyłam w7 Honolulu

Cienie pod oczami zakamuflowałam kamuflażem CATRICE, ponieważ modelka była po lekko nieprzespanej nocy ;)

Pędzle, których użyłam

4- cień użyty w załamaniu powieki oraz GlamBrush 04 świetny pędzleek do blendowania, polecam!

I jak Wam się podoba?? :)

12 komentarzy:

  1. świetny makijaż i bardzo odważny :)
    Jeśli dobrze widziałam to jesteś z Bojanowa? To daleko od Rzeszowa? :)
    Również dodaję do obserwowanych, bo pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tak Bojanów jest od Rzeszowa 60-90km zależy jaką trasą się jedzie :)
      Także nie tak daleko :)))

      Usuń
  2. wow, piękne zdjęcia, oby tak dalej :) kolekcja cieni widzę ze też niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Uwielbiam cienie, kolorki, zwłaszcza na kimś, ale spokojnie mogę powiedzieć, że jestem maniaczką kosmetyczną także co rusz coś nowego wpada do kufra :)

      Usuń
  3. śliczny makijaż :) ta paletka ze Sleeka ma bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie, pomimo tego, że mają zazwyczaj jeden-dwa bezużyteczne kolory, czy nietrafione to uwielbiam ich każdą paletkę i uważam, że za tą cenę można szaleć kupować i testować :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wykonany makijaż :) Świetne kolory :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny i zapraszam częściej ;)
    Niestety nie widzę Cię pośród moich obserwowanych... Ja już jestem Twoim nowym obserwatorem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) tylko modelce brak uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz piekny, modelka piekna, ty mega uzdolniona, musialo wyjsc przepieknie! jestem pod wrazeniem, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta granatowa kreska na dolnej powiece, ostatnio jestem fanką kolorowych kresek. A no i modelka ma piękne oczy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż ! Widać że Inglotem malowane :)

    OdpowiedzUsuń