sobota, 30 sierpnia 2014

Makijaż na moich cudownych modelkach! :) vol 1


Witajcie!
Wakacje powoli dobiegają końca, a sezon był u mnie gorący!
Odwiedziło mnie sporo przepięknych kobiet!
Pokażę Wam kilka zdjęć teraz i kilka za jakiś czas, bo to zaledwie garstka z Nich.
Mam nadzieję, że moje makijaże przypadną Wam do gustu :)








Przepiękna Kasia o subtelnej, ale niezwykle wyrazistej urodzie.
Makija wzkonazđmz delikatny podkreślający urodę, ale nie nachalny!



Tutaj życzeniem było mocne bardzo mocne oko z minimalizmem na twarzy, oczywiście musiałam poddać się decyzji modelki :)



Tutaj życzeniem był mocny multicolor :)
Rzęski Ardell całe podkręciły spojrzenie!
Na żywo ywglądał obłędnie :)




Obłędne usta, prawda?
Modelka jak widać niezwykle fotogeniczna i malowanie jej to przyjemność- uwielbiam takie współprace, kiedy dziewczyny poniekąd zdają się na mnie :)


Subtelna Pani Młoda!
Echh no cóż nie chce sodzić, ale o każdej mogę mówić jaka piękna, bo tylko takie mi się trafiają kobitki!

Delikatne szarości na życzenie modelki podkreślające niezwykle ciekawą urodę!:)



Dzisiejsza Pani Młoda!
Starsznie podobał mi się akcent kolorystyczny, na który przystała po mojej propozycji, myślę, że nie żałuje :)


Również dzisiejsza cudna modelka w świetlistych złotach, lekkich brązach, no i powiem Wam, że z przyjemnością oglądam te zdjęcia z dzisiaj :D



Dzisiejsze smoky!
Echh :) Chyba same ocenicie :)





Jak widzicie sporo tego w klasyce, ale każda z Nas jest tak inna!
Każda z Nas wygląda inaczej nawet w podobnym makijażu :)
90% moich zdjęc tutaj to modelki z doklejonymi kępkami Ardell, ponieważ TYLKO na Nich pracuję :)


Jak Wam się podoba taki wpis?
Jaki makijaż okolicznościowy chciałybyście dla siebie?

1 komentarz:

  1. Przepiękne makijaże! Zwłaszcza ten ostatni:) Przepięknie podkreślił niesamowity kolor oczu modelki:)

    OdpowiedzUsuń