środa, 3 września 2014

Neonowy makijaż na zakończenie lata! :) limonkowy cień`kolorowe smoky

Dziękuję!!!!

10000 wyświetleń bloga! Z tej okazji wrzucam kolejny makijaż :)

Mocny, ale świeży ze względu na kolor :)
Mocna limonka, ale świetnie zmienia kolor od żółci po zieleń.


Tutaj kilka kosmetyków, które użyłam mmoże kilku nie być na zdjęciu, ponieważ robiłam zdjęcia na szybko.

Pedzelki użyte do makijażu oka

1- kolorek nałożony pedzelkiem syntetycznym
2i 3 połączyłam i użyłam w załamaniu powieku
PALETKA Inglot














Na dolnej powiece pojawił się granat połyskujący z paletki Sleek
Kreska lineren nie podoba mi się niestety mama coraz mocniej opadającą powiekę, no ale cóż.
Lubicie takie mocne i kolorowe oko?
Czy wolicie bezpieczne kolory?
Teraz czekają Nas ze 2-3 recenzji!

Buziaki



7 komentarzy:

  1. Przepięknyyy! Pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nie wiedziałam, że kolor żółty może tak świetnie wyglądać na powiekach! :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Prosty ale wystarczająco wyrazisty, dokładnie roztarty, estetyczny.
    Popracuj troszkę nad zdjęciami, wybierz tylko te najlepsze i najlepiej wykadrowane i cuuudnie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupujesz kosmetyki?? w stalowej woli mozna kupic ten brazer z honolulu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, jedynie w sieci.
      Mintishop.pl
      cocolita.pl
      na allegro!
      Bardzo się opłaca :)

      Usuń
  5. Ach ta paletka z Inglot'a - marzy mi się. Cudny makijaż Ci wyszedł. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń