czwartek, 4 września 2014

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick (Matowa szminka do ust) recenzja 17,21,27 swatche

Witam!
Jak obiecałam tak też robię! Teraz szykuje kilka wpisów nawet dzień po dniu z recenzjami wielu wielu produktów oczywiście godnych uwagi!
Bo właśnie na takich będą opierać się moje opinie.
Jak się domyślacie kolejny produkt za bezcen dorównujący jakościowo drogim perfumeryjnym produktom.

Dzisiaj pokażę Wam tylko 3 kolorki (ogólnie mam 5, ale stiwerdziłam, że te 3 pokażę w tym wpisie).
Szminki matowe to szał tego i poprzedniego sezonu, jednak wiele z Nich podkreśla suche usta, uwydatnia nieładny kształt i ogólnie nieładnie współgrają z Nami...
Nie te!
Te są bajeczne!
Zamówione na +TopDrogeria.pl zaskoczyły mnie mega mega.






Poszukiwałam długi czas krwistej czerwieni, a ten jest obłedny!
Pomarańcz lekko nude, a pudrowy róż to mój dzienny ulubieniec!





Tak wyglądają na ustach, nie udało uchwycić mi się pomarańczki na tyle intensywnie, czerwień wymaga zaś precyzji, ale czym jest aplikacja przy tej trwałości?!

Czerwień wygląda zjawiskowo!
Ale co więcej o Nich mogę powiedzieć i za co pochwalić?

Plusy niesamowite i mocne za:

  • trwałość! długie godziny z jedzeniem i piciem, pigment wręcz wżera się w skórę!
  • cena- groszowe sprawy blisko 10PLN!
  • konsysstencja niczym masełko
  • delikatny zapach nie drażniący :)
  • opakowanie- pomimo szybkiego zcierania się napisów, czego nie cierpię!
  • piękne odcienie i ich różnorodność- bajka!
  • matt- długo poszukiwany przeze mnie!
  • ponoć odżywia i nie wysusza ust :)
  • gama kolorystyczna

    Takie małe minusy:
  • łatwo uszkodzić szminkę opakowaniem przy zamykaniu, zdarzyło mi się, że wkład wyskoczył mi po prostu z opakowania i znalazł się na górnym denku
  • szybko zcierający się napis
  • dostępność w stacjonarnych sklepach nikła z tego co wiem



    Podsumowując- uwielbiam! Za cenę jaką serwuje Nam Golden Rose to naprawdę szaleństwo.
    możemy pozwolić sobie na kilka tonów i nie ograniczać się do jednego!
    Bardzo sobię chwalę i na pewno dokupię jeszcze kilka sztuk, zwłaszcza, że widziałam na filmikach na yt piękną oberżynę :)

Wygłup cz-b z vevlet matte nr 17 :)

Wy też już macie którąś z Nich?
jak Wam się podobają?

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że są matowe. Ciekawe wyglądają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra zakupiła ze mną kilka odcieni w "bezpiecznych" dziennych kolorach i jest równie zadowolona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No jest piękna, ja jeszcze łącze ją często z bordem też Golden Rose, ale nowsze pomadki, już nie taki matt, ale korzystniej dla mnie wygląda :)

      Usuń
  3. podoba mi się ten czerwony kolorek!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za szminkami nie przepadam, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki, ja co prawda nie przepadam za szminkami ale te są bardzo ładne :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez chce!!!! ale musze czekac az do najblizszego pobytu w polslce, CO ZA SMUTEK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię matowe kolorki na ustach, świetnie się prezentują. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie odcienie są bardzo ładne. I ostatnie zdjęcie jest świetne! Widać, że jesteś bardzo pozytywnie do życia nastawioną osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się nie sprawdziła ta pomadka niestety, ale dobrze, że u Ciebie się trzyma bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te są średnie, ale za to Vision Lipstick są genialne, utrzymują się na ustach cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń