poniedziałek, 22 września 2014

PĘDZLE SUNSHADE MINERALS, zestaw pędzli w lnianym etui opinia




Witam Was postem z kolejną recenzją, tym razem przypomniałam sobie, że w mojej kosmetyczce goszczą już kilka miesięcy pędzle, bardzo tanie, a czy dobre?



 Z tego co się orientuję, jest to limitowana edycja LANCOME i skusiła mnie cena, stwierdziłam, że najwyżej zostanie mi fajne etui.
Cena jest niezwykle niska około 30zł, zamawiane na allegro.

bardzo poręczne etui kryje aż 6 pędzelków syntetycznych w sobie i są wykonane z bardzo przyjemnych dla oka materiałów, estetyka 100%, za tą cenę naprawdę byłam zdumiona!

Pędzel do pudru bardzo lubię i używam najczęściej!
Zbite fajne włosie, aplikuje małą ilość produktu i na szczęście w przeciwieństwie do wielu tego typu pędzli nie mam problemów z domyciem go :)

Ten pędzelek jest przeze mnie kompeltnie nieużywany...
Kolejny do korektora, wolę te od Hani ;)
Czasami opcjonalnie nanieść coś, owszem, ale nie jest jakoś moim ulubieńcem.

Zastosowanie? Nie mogę rozszyforwać, czy to do cieni czy do korektora, ale używam go jako języczek do cieni.
W tym wypadku sprawdza się owszem i w tym wydaniu sobię chwalę.

Kolejny mój ulubieniec!
Brakowało mi takiego maluszka, świetnie aplikuje cień w wewnętrznym kąciku i na dolnej powiece, jesliu chcemy żeby kolor i nasycenie pigmentu był zachowany!

Również bardzo przydatny, ostatnio coraz częsciej używam go do rozcierania, rysowania kreski cieniem tuż przy linii rzęs!

Jako pędzleek do kresek-nie, do brwi ok, ale nie jest moim ulubieńcem, wolę pędzelek z Inglota i Maestro.
Jesli jednak brakuje Ci takowego, przyda się na pewno :)

Zdjęcie makijażu wykonanego przy użyciu wszystkich pędzelków, niestety szminka wyszła poza kontur i nie lubię za to zdjęć tego makijażu, niestety zrobiłam kilka zdjęć, zobaczyłam, że mam szminkę nie tak jak trzeba i musiałam wyjść, więc nie było szans na poprawki.


Co do pędzli, czy warto?
Jeśli kompletujecie pędzle warto na pewno, za tą cenę tym bardziej!!!
Polecam pędzelki Hani- Glam-shop.pl

Natomiast te są godne uwagi ze względu na cenę, szybkość ze względu na materiał wykonania przy praniu,
nie odkształcają się, trzonki solidne, nie zcierają się napisy, ani kolor, także dla mnie wielki plus i polecam!

Posiadacie w swojej kossmetyczce tanie, a dobre pędzle?

4 komentarze:

  1. no kurczę, 30zł to niewiele za taki zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem raczej zwolenniczką kupowanie pędzli osobno, nie jestem jakoś przekonana do zestawów :) Bardzo ładne ostatnie zdjęcie z makijażem i nie rzuca się jakoś strasznie w oczy, że szminka jest poza konturem. Gdybyś na to nie zwróciła uwagi to nawet bym tego nie zauważyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale te stwierdziłam, że za tą cenę spróbuję co to jest...I nie żałuję, kupując pędzelki pojedynczo ceny sama wiesz jakie są, a pędzli nigdy za dużo :)

      Usuń