czwartek, 20 listopada 2014

Nowości z Drogerii NATURA! Kobo, My Secret


Ostatnimi czasy miałam okazję odwiedzić Sandomierz, więc wykorzystałam okazję i skoczyłam do Natury <3
Uwielbiam Catrice i Kobo, dlatego poszperałam conieco :)
Miałam już od dawna w zamiarze kupić na pewno utrwalacz i korektor, parę słówek pod Nimi.

Mam inne, ale o tym naczytałam się sporo dobrego i wzięłam oczywiście, nie pamietam ceny, coś około 30-35zł
Warty ceny w 100%
Świetny prosty wygląd, śmierdzi jak to każdy fixer, ale zadanie ma inne- utrwalić makijaż, zobaczymy w sezonie STUDNIÓWKOWYM :)

Akurat tak mi się trafiło, że swoją premierę cienie miały w piątek, a ja w sobotę je już miałam, bardzo fajny zestawik, jest jkeszcze druga wersja z fioletem/różem, miałam wziąć obie, ale wiem, że w grudniu obkupię się i na początku stycznia w kolorowe cienie SLEEK, czy inne, więc nie ma sensu, ale też 1 od lewej u góry do rozcierania załamania jest cudny :)


Zobaczcie jakie piękne aksamitnie pudrowe kolorki w macie i to bez uzycia jakiejkolwiek bazy :)

Bardzo chciałam ten korektor, dosłownie 10 mój pod oczy i co?
I jakoś średni dla mnie ładny, kremowy, ale myślałam, że będzie lepszy efekt, może po prostu mam takie cienie pod oczami, że już nic mi nie pomoże :D haha

Kupiłam jeszcze dwa błyszczące pięknie kremowe, napigmentowane mięciutkie tak, że tylko malować!
Mam matowy pudrowy róż ztego samego opakowania, ale nie zawiodłam się ani przez chwilę :)

Rudziutki, super jest!

Ten tez każdemu super pasuje!

Zakupy uważam za super udane!



Cienie użyłam odrobinkę MY SECRET i troszkę nowości pojedynczych KOBO :)
Kreskę zrobiłam cieniem 






Jak Wam się podoba makijaż?
Dla mnie standardowy, oklepany, ale bardzo pasujący każdemu typowi urody :)
Na ustach mam nowy błyszczyk L;oreal w odcieniu 600, dla mnie to bardziej lakier, ale jest mega, w osobnym wpisie napiszę to i owo na ten temat!

Teraz znowuż -40% w NATURZE, skorzystacie?
Macie coś na oku?? 

9 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, ja też mam ten fixer i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      No mam nadzieję, że będzie fajny, wieeele opini na + widziałam już:D

      Usuń
  2. Mam ten fikser - sprawdza się rewelacyjnie. Kupiłam go jak była promocja -40 % w Naturze. Będziesz zadwolona.

    Cienie wyglądają pięknie.

    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam za daleko, żebym, mogła wpaść na -40%% :(

      Usuń
  3. Fixer mnie już dawno zainteresował, ale nie zmobilizowałam sie do kupna jeszcze :)

    Pozdrawiam, zapraszam i Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń