niedziela, 13 lipca 2014

MAKEUP REVOLUTION paletka iconic 2 - glam eyes z złotych cieniach


Witam Was serdecznie :-)

Kolejny makijaż u mnie to klasyczne dla mnie brązy i złota.
Moja cera wygląda na dość sfatygowaną (wczoraj robiłam kwasy), dlatego nie miałam pola do popisu i zdjęcia robione na szybko.
Testowałam nową paletkę REVOLUTION.
Cienie są niezwykle kremowe i subtelne.
Po 8 godzinach po nałożeniu na bazę ARTDECO nie rolują się, wyglądają tak jak tuż po aplikacji na powiekę.
Bardzo podoba mi się ich formuła i na pewno zagoszczą w codziennym makijażu Kozaczka :-)

W dodatku próbowałam rozświetlacz ZOEVA i bronzer W7.
Rzęsy sztuczne jakie użyłam do makijażu to ARDELL 120. 

Zobaczcie co zmalowałam!











Jak Wam się podoba??Buziaki Kozaczek :)

13 komentarzy:

  1. iconic 2 podoba mi się najbardziej z tych 3 paletek :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie makijaze:) Pasuja na kazda okazje ;) i Te rzęsy mmm;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzęsy, bardzo podoba mi się ta paleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, delikatny makijaż, ale te doczepiane rzęsy podobają mi się jeszcze bardziej - świetny efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna ta paletka, chyba sobie jakąś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba bede musiałą sobie zakupić bo bardzo mi sie podobają kolorki :D

    Zapraszam do siebie.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zbieram aby kupić tą paletę a te rzęsy.. coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzęsy, kolorystyka paletki jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super paletka i śliczne kolory :) również teraz używam podkładu revlon colorstay

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleeee rzęsyyyyyy!!! Megaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny maikjaż ;) a rzęsy robią mega wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne kolory i ty tez wygladasz pieknie!
    (gdyby nie fakt, ze na co dzien uzywam trzech cieni na krzyz, lecialabym po te paletke z miejsca :))

    OdpowiedzUsuń