wtorek, 15 lipca 2014

Revlon photoready podkład 003 shell opinia


Witam.
Jedna z czytelniczek bloga prosiła mnie o recenzje tegoż podkładu.
Uważam na wstępnie, że jak najbardziej jest godny uwagi.
Uwielbiam Revlona i ich podkłady, ten zaś ma kilka minusów i tutaj pewnie opinia by się nie pojawiła, gdyby nie prośba, bo jednak chce się skupić na bardzo dobrych naprawdę świetnych produktach, ale znając życie zlituję się nad Nim  i nachwalę się go przy bliższym wdrożeniu tematu ;-)

No więc zaczynamy...

Co mówi producent?

Photo Ready Make-up - trwały, rozświetlający podkład nowej generacji. Makijaż PhotoReady sprawia, że skóra nabiera gładkości i lekkości w każdym świetle. PhotoReady Makeup zawiera innowacyjne pigmenty, które załamują, odbijają i rozpraszają światło, co pomaga ukryć niedoskonałości skóry i gwarantuje nieskazitelny, równomierny i lekki makijaż w każdym świetle.Podkład pomaga ukryć niedoskonałości skóry. Maskuje rysy, drobne zmarszczki i pory w każdym, nawet najbardziej niekorzystnym, świetle. Lekkie i pełne blasku wykończenie makijażu. Pełne, lecz niewidoczne krycie. Nie tworzy `efektu maski` Łagodny nawet dla wrażliwej skóry. Odpowiedni nawet dla skóry tłustej. Lekka konsystencja ułatwia rozprowadzenie. Beztłuszczowy. Bezzapachowy. SPF 20.





Podkład wygląda tak:





Nałożyłam go na wewnętrzną część nadgarstka, ponieważ na dłoni miałam już zaaplikowany sceniczny podkład i nie zdążyłam go zmyć ;-)

Co mówi Kozaczek?
+formuła jest lekka i rzeczywiście nie tworzy maski
+rozświetlenie- na twarzy tworzy subtelną świetlistą poświatę, nie wyglada tak jak w opakowaniu
+łatwo się aplikuje również dłońmi
+ładnie stapia się ze skórą
+idealny rzeczywiście do zdjęć- odbija światło i twarz wygląda na gładszą
+ opakowanie to dla mnie duży plus- ma atomizerek, natomiast revloniki często są bez dozownika
+faktor 20
+idealny do SUCHEJ I NORMALNEJ skóry, zwłaszcza ziemistej
+fajnie rozświetla zmęczoną twarz- na imprezę naprawde eksrtra, jedynie trzeba dołożyć dobrze kryjący korektor
+cena niestety w drogerii nawet 65zł, w drogerii internetowej 35, jest niesamowita przebitka...
+spora gama kolorystyczna, kocham za to revlony
+nie ciemnieje na buzi co czyni sporo podkładów


- zdecydowanie denerwuje mnie wchodzenie go w pory, które są widoczne pomimo nawet neizłego krycia
-nie matuje i nie kryje tego w taki sposób w jaki obiecuje producent
-osadza się na zmarszczkach mimicznych
-dosyć łatwo się zciera, dlatego najlepiej aplikować go na bazę i utwralać fixerem
-u cery problematycznej, czy tłustej nie polecam...


Podsumowując:
Uwielbiam go dla ładnej, zadbanej cery, ale niestety mało osób ją posiada, używam od czasu do czasu ze względu na efekt rozświetlenia, który bardzo lubię...
Natomiast tak jak piszę nie jest to super kryjący podkład.
Nie dla osób z niedoskonałościami jakie posiadam JA :-D

P.s. Szykuję mnóswto recenzji, niestety deficyt czasowy nie pozwala na to. :-)


4 komentarze:

  1. oo dziękuję :)) jak napisałaś, że jest fajny to poszłam do Hebe i wzięłam sobie próbkę :) i jak dla mnie rewelka :) nie kryje za bardzo, nie ciemnieje, wygląda bardzo delikatnie :) coś takiego mi było trzeba :)) dzieki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Jak masz w miarę ładną cerę to super. Polecam zamowic w internecie duzo taniej 😊 W dzien niektorych drazni nadmierne rozświetlenie, ale zalezy co kto oczekuje mi to nie przeszkadza 😀 wole to niz mocny mat podkreslajacy skorki i dodajacy lat 😀

      Usuń
    2. nie mam pryszczy ani nic :D jedyne co mi trzeba to kolor wyrównać bo mam przebarwienia :) ale powiem CI, że myślałam, że on będzie bardziej błyszczał :) jak dla mnie ekstra :) właśnie widziałam go na promocji na cocolita.pl za 40zł niecałe :)

      Usuń