poniedziałek, 26 stycznia 2015

Sleek Vintage Romance makijaż z różami i fioletami



Moja paletka Vintage Romance leży sobie i z powodzeniem jest używana dosyć często w makijażach, dlatego parę słów o Niej, może któraś z Was tak jak ja uwielbia nie tylko klasyczne brązy i złota, ale również przpiękne fiolety i róże.




Paletki Sleek to dla mnie najtańszy i najlepszy na rynku w różnorakiej kolorystyce dla każdej z Nas!
Ta akurat ma wyjątkowo tylko jeden matt, jednak cały wachlarz kolorów jest tak duży, że możemy wyczarować cuda!

Tak prezentują się przy lampie, mocne trwałe napigmentowanie!
Od jasnych tonów srenro, cuuudowne złota i róże z fioletami!
Bez bazy, a jakie intensywne!












 -








Moja wersja jest mocno rozcieniowana i rozświetlona, najlepiej byłoby gdybym zrobiła zdjęcia bez lampy, ale jak zwykle zabrakło czasu ;)
Kreskę zrobiłam ciniem i roztarłam :)
Jak Wam się podoba??

16 komentarzy:

  1. O kolorki świetne! dawno nie kupiłam nowej paletki..... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest ma fajne odcienie, dla mnie mega, ja ze sleeków 2, albo 3 tylko nie mam taki mały nałóg :D

      Usuń
  2. Uwielbiam te kolory, są super napigmentowane i żywe! :) No i ... fiolety rządzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Ja uwielbiam takie kolorki, no i każdemu prawie pasują i pięknie podbijają tęczóweczkę :D

      Usuń
  3. Piękny makijaż kolorystyka paletki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też jestem nią zauroczona, chociaż taki codzienny makijaż trzeba się starać nią wykonać, bo są mega mocne te róże i fiolety :D

      Usuń
  4. Świetne odcienie i makijaż :) Zostaję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalny i śliczny mejkap, kolory idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż Ci wyszedł! bardzo ładne kolorki są w tej paletce ;) musze w końcu zamówić coś ze sleeka, bo aż wstyd że nie mam nic z tej firmy ;) pozdrawiam i zostaję u Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż:) Fajna śliwka jest w tej palecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam. Niesamowicie podoba mi się ta paletka, ale jakoś nie potrafię zrobić z niej użytku u siebie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż. To chyba jedna z lepszych paletek Sleeka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paletka i piękny makijaż♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka wydaję się być naprawde świetna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż wygląda fajnie :). Ja osobiście nie przepadam za fioletami ..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń