sobota, 25 października 2014

Golden Rose Vission Lipstick 125 recenzja

Jak widać brak czasu daje mi w kość, więc poczuwam się do obowiązku wrzucenia chociaż krótkiej recezji zalegającej na dysku.
Ogólnie w temacie pomadek, szminek mogę zazwyczaj powiedzieć tylko czy mi odpowiadają czy nie, bo dla mnie trwałość owszem jest ważna, ale liczę się z tym, że cena=jakość, a jeśli decydujemy się na tanie szminki za wiele zrobić się nie da...
Zatem możemy stwierdzić tylko, czy jest ładna, fajnie wygląda i tyle...Ale Vision Lipstick jest bardzo, bardzo fajna, super wygląda i...jest trwała, może nie jest to 8godzin trwałości, ale jakiś czas wygląda świeżo ładnie i pigmentacja jest ogromna, dzięki czemu nawet jak zmywamy...nutka koloru wżarta w usta zostaje :)


Jak widzicie w opakowaniu wygląda na ciemniejszy kolor, przy aplikacji od razu się uaktywnia różowy pigment i jest wręcz neonowa!


przepraszam za cień na policzku, ale idealnie tutaj widać kolor rzeczywisty pomadki! :)





Plusy?

  • na pewno kolor <3 pigmentacja jest mega
  • aplikacja to sama przyjemność
  • cena przekraczająca ledwie dyszkę 
  • nawilża usta
  • nie podkreśla suchych ust
  • pachnie nieziemsko- nie jest to intensywny zapach, ale delikatny, kto mnie zna, wie, że jestem przeczulona na tle mocnych, perfumowanych kosmetyków i lubię te subtelne, świeże nuty :)
  • trwałość- wiele blogerek widzę, że chwali te pomadki za trwałość nawet do 8 godzin, u mnie to natomiast krótszy czas, ale mam tendencje do zjadania szminek
  • gama kolorystyczna

    Minusy?
  • jako takich za wiele wyróżnić nie mogę, może to, że w sezonie mocno letnim niestety lekko się rozpływa i przy mocniejszym nacisku można uszkodzić
  • opakowanie- pomimo "leżakowania" w kufrze śliczne eleganckie opakowanie zciera się i napisy robią się "nieświeże"- strasznie mnie to irytuje...
  • łatwo rozmyć, zatracić kontur ust i wyjść poza Niego...



    Ogólnie jestem zadowolona, jest to marka doskonała- świetne kosmetyki w świetnych, bardzo przystępnych cenach!
    Macie jakieś ładne kolorki z tej serii??

                                                                  Kozaczek

5 komentarzy:

  1. Przecudny kolor. Ja miałam velvet matte i średnio przypadła mi do gustu - nie była trwała.

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatnie podkreślone oko, taka pomadka i makijaż gotowy :) kolor odważny, fajny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, zastanawiałam się nad pomadkami z tej serii ale skusiłam się na polecane Velvet Matte i mam mieszane uczucia -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki sliczny kolor! Mnie kusza szminki z matowej serii ale wstrzymuje sie bo mam juz pelno pomadek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do kupna bo wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń