wtorek, 7 października 2014

Jesienny makijaż dla niebieskich oczu- Paletka TECHNIC electric` złoto rudy makijaż


Witam Was, niestety nie mam czasu na publikację moich prac, ale mam nadzieję, że teraz systematycznie wrócę na blogsferę :)
Mam do pokazania na czasie na pewno pomadkę od GOLDEN ROSE w pięknym kolorku, makijaż w soczystym fiolecie na modelce i parę innych :)

Tymczase postanowiłam namalować cośą mocnego i typowo jesiennego, a, że miałam paletkę, której ani razu od roku nie zdążyłam użyć to zaszalałam :)

Chyba da się zauważyć, że mam tutaj na sobie jeszcze pidżamę :D 



Niestety cień osypał mi się na kreseczkę i widać to...

Do makijażu użyłam:
Estee Lauder Double wear
Bazę Smashbox Photo finish
Liner Maybelline w żelu
Pomadkę Golden Rose w odcieniu nude brzoskwioniowym i na to błytszczyk NYX circle
Brwi- kredka do brwi CATRICE
Cienie Paletkę z Inglota rudy- mega napigmentowany, musiałam ściągać kolor lekko, bo był masakrycznie mocny :)
Technic dodałam kilka mocnych rudości, złota
RZĘSY Ardell DEMI WISHPIES



Jak Wam się podoba?
Jaki makijaż jesienny Wam się marzy?


7 komentarzy:

  1. Sliczności! Rzęsy mmm... apropo to dziś mi się śnilo coś ze kupowałam sztuczne rzęsy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten makijaż! Również mam niebieskie oczy i uwielbiam takie połączenie na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, a rzęsy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż , w sam raz na takie dni jak dziś, pięknie mienił by się w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż:) Pięknie podkreśla niebieską tęczówkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. super ładnie pomalowane oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny makijaż na jesień:) bardzo ładnie wyszłaś na drugim zdjęciu:) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń