niedziela, 12 października 2014

Sleek vintage romance + KOBO pigment makijaż wieczorowy

Witam Was kolejny raz z moją cudną modelką :)
Makijaż jaki zrobiłam to mocne fiolety wpadające w róż i opalizujący fiolet- pigment loreal :)
Zależało mi na podkreśleniu oka w kolorze, żeby podbić tęczówkę, rożweitlona piękna cera i brwi- mocno nad Nimi pracujemy henną i depilacją, bo były jeszcze niedawno krótsze i chce je pomóc modelce poprawić nieco!
Możecie je zobaczyć soute we wczesniejszym Naszym wpisie :)



Cera wyglądała niesamowicie, oczywiście dałam ze 3 warstwy podkładu gąbeczką i same zobaczcie jaki naturalny efekt- uwielbiam!



Zdjęcia z lampą- lekko prześwietlały efekt cieni na oczach, ale cera wygląda bosko!


Oczy podkreśliłam cieiami od kącika 1-4, ale pigment KOBO srebnrny w kąciku, uwielbiam je...
Rzęsy ardell DEMI WISPIES lekko przycięte :)

Prześwietlone zdjęcie, ale teraz już niepamiętałabym podkładów, jakie użyłam ;)

Mój ulubiony pędzel do rozświetlacza www.glam-shop.pl



po lewej pigment l'oreal- użyłam go na dolnej powiecie
kobo cień mono pudrowy róż do rozcierania granic
pigment KOBO w kąciku

PALETKA Vintage Romance


Jak Wam się podoba taka propozycja makijażu?

8 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :) rzęsy też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! Rewelacyjne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przypuszczałabym, że modelka ma na sobie tyle podkładu. Mega naturalny efekt! :D Makijaż oczu też śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo to magia gąbeczki! W dodatku te podkłady wymieszane...Oba są lekkie i bardziej rozświetlające i jedna warstwa ppo chwili prześwituje :)

      Usuń
  4. Prześliczny makijaż! Rzęsy do samego nieba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń