piątek, 20 czerwca 2014

Makijaż na bogato złoty makijaż dużych oczu









Witam Was po chwilowej przerwie.
Moje inspiracje makijażowe nie mają końca, jednak ostatnio daje mi się we znaki kompletny deficyt czasowy.
Mam mnóstwo kategorii na blogu do napisania. Makijaży w głowie mnóstwo, a sezon weselny powoli rusza z kopyta i ciągle dochodzą mi nowe Panie na makijaż ślubny, czy wieczorowy :-)

Tymczasem jeśli chodzi o makijaż wczoraj odwiedziła mnie bratowa i poprosiła o makijaż.
Wbrew pozorom ma bardzo prostą urodę do pomalowania, ale jednak nie.
Każdy ruch pędzla jest bliski przerysowania, ponieważ ma wielkie, wręcz "arabskie" spojrzenie.
Jej oko to wielki migdał, niestety najlepiej pasowałyby pastele, delikatne, ale ona woli mocniejszy akcent i w sumie jej to pasuje i jednak ta kreseczka na linii wodnej idealnie się wkomponowuje w jej urodę :)

Sami zobaczcie :-)





Zaczynając makijaż użyłam podkładu True Match, korektoru niestety nie ma na zdjęciach.
Oczy pokryłam bazą, następnie nałożyłam spore ilości złotych odcieni.
Głownie aplikowałam je palcami, żeby uzyskać lepszy efekt.
Kąciki wycieniowałam mixem kolorów 4 i 5 z Paletki Sleek.
Kreskę wyjątkowo zrobiłam kredką.
Dokleiłam rzęski Ardell medium bez węzełków, natomiast na koniec wytuszowałam rzęsy, baaardzo delikatnie.
Modelka ma bardzo gęste i piękne rzęsy.
Brwi a raczej ich brak uzupełniłam cieniami do brwi pokazywanymi już wcześniej.











Jak sami widzicie, właścicielka pięknego głebokiego spojrzenia, duża ilość złotego koloru nadała temu makijażowi lekkości, chciałam maksymalnie pomniejszyć oko, natomiast takimi kolorami raczej są na to nikłe szanse.

Paletka Sleek 578 Storm


Błyszczyk NYX, circle, bardzo fajny, niestety dla mnie za mdły odcień.
W ddoatku klejąca formuła, której nie znoszę!!!!




I Jak Wam się podobał makijaż?
Już wkrótce kolejna modelka w makijażu zrobionym przy użyciu 2-3 cieni również w podobnej tonacji- brązy podbijających kolor tęczówki! :-)

2 komentarze: